ianuarie 26, 2010

Búclă

”Meteorologii explică gerul prin faptul că valul de frig polar a făcut o “buclă” până-n Siberia şi apoi a intrat în România. De ce? Nimeni nu-şi explică.” “Până acum, frontul polar pătrundea în ţară direct peste Scandinavia, nordul Rusiei, Polonia. Acum, însă, s-a dus în nord-estul Asiei, a trecut peste Urali, apoi s-a suprarăcit în Siberia şi a intrat şi în România”, Ce nu spun e faptul că acesta este un experiment, un test al armei meteorologice botezate ”Flacăra Vânătă” (de frig), o armă de cel puțin o mie de ori mai puternică decât ”Flacăra Violet”, cea care protejează România. De altfel, această armă ar fi trebuit testată încă din decembrie 2009, înainte de al doilea tur de scrutin al alegerilor președențiale din țara noastră. Acesta este și motivul pentru care Mircea Geoană s-a deplasat, în mare secret, la Moscova. Asigurările pe care i le-a dat Putin că arma va fi gata la timp au fost nefolositoare.Conform rapoartelor serviciilor secrete de intoxicare, se pare că, atunci, ”Flacăra Violet” a reușit să treacă peste barajele de securitate ale laboratoarelor rusești de unde a sustras întreaga provizie de castraveți murați a cercetătorilor care pregăteau arma. Astfel, aceștia nu au reușit să se trezească din beție decât după al doilea tur de scrutin, când ”Flacăra Violet” ieșise deja învingătoare în România. Utilizarea ”Flăcării Vânăte” acum are mai multe explicații:

4 comentarii:

Dan spunea...

Tu chiar crezi, o fi adevarat?

Mihaela spunea...

N-ai citit tot:
Utilizarea ”Flăcării Vânăte” acum are mai multe explicații:

1. este o acțiunea de represiune și răzbunare pentru înfrângerea suferită în decembrie;

2. trebuie să umple conturile magnaților ruși, proprietari ai conductelor de gaz către Europa, ale căror afaceri au fost grav afectate de criză;

3. este un răspuns pe care rușii l-au transmis americanilor, după ce aceștia au testat arma tectonică în Haiti (despre această armă a scris colega mea Laura Cernahoschi aici).

Ș-am încălecat pe-o șa, și v-am spus povestea-așa. Cine-o crede, ăla e.

Dan spunea...

Ba tu, ca eu nu cred!

Costel spunea...

Nu mai stii ce si cum: flacara vinata contra flacarei violet.
Eu insa am avut probleme cu flacara turceasca.
Ma tot trimetea nevasta-mea cu niste bilete la o agentie de voiaj.
Persoana de contact se numea Alev si-mi cam placea. Era zmeoaica!
Abia de curind am aflat: Alev inseamna flacara in turceste. :)))