iunie 10, 2011

Luarea obiceiului


"În ceea ce mă priveşte, eu mi-am luat obiceiurile după o ghindă, pe care am încercat să o muşc şi am rămas fără doi dinţi din această pricină.
-Obiceiuri ca obiceiuri, mi-a zis mătuşa mea ursoaica, dar tu nu crezi că ar trebui să faci şi un pic de omor pe la albine ca să te înfrupţi din fagurele de miere?
Pe mine mă dureau încă dinţii rupţi în ghindă, aşa că puţin îmi păsa de fagurele de miere, aşa că gemând, ridicându-mi botul în sus, am zărit un stejar, şi pe o ramură a lui, o pasăre cu şapte capete, cu cinci aripi, cu un singur picior, şi pe deasupra, am zărit şi pe cer o cometă al cărei cap semăna întocmai cu chipul verişoarei mele Safta şi care avea o coadă atât de lungă, încât de multă vreme s-a terminat această poveste, iar coada ei, încă este, încă este, încă este."

Niciun comentariu: